Heart of Glass

Ajettiin hillitöntä vauhtia pimeää tietä pitkin. Keltavästäräkki käveli mustan oksan päästä päähän.

Monday, May 29, 2006

Haluan..

Skandinavian Music Groupin kappale Valmis on mainio.

Kesäkuu on kulman takana, joten SMG:n hengessä ennen
elokuun viimeistä haluan:

Haluan lukea Leijat Helsingin yllä.

Haluan syödä aamupalaa Berliinissä.

Haluan juoda punaviiniä Hampurin keskuspuistossa ja
Tervasaaressa, kun rahtilaivat seilaa ohitse.

Haluan myydä kaiken turhan pois Valtterissa.
Haluan ostaa jotain järjettömän kallista, mutta
sitäkin ihanampaa, jostain sikamakeesta vaatekaupasta.

Haluan oppia kertomaan asioista, joita olisin tehnyt,
jos olisin... saksaksi.

Haluan juosta kymmenen kilometriä.

Haluan oppia kokkaamaan kookoskeittoa.

Haluan päivettyneet sääret.

Haluan mato-onkia.

Haluan syödä mansikoita, joissa on vähän liikaa
sokeria.

Haluan päästä antropologian rästitentistä läpi.

Haluan tanssia Leidejä aamunkoitteessa.

...niin ja haluan selvitä kesätöistä hengissä niin
täällä kuin sielläkin.

5 Comments:

At 10:54 AM, Blogger xxxxxxxxxxxxxxx said...

mahtava biisi ja mahtava levy

 
At 4:14 AM, Anonymous Anonymous said...

MINÄ MYÖS! Skumpat Terviksessä kun saavut ja elokuun alussa juhlava asunnon vaihto-seremonia.

 
At 4:42 AM, Blogger maijaatio said...

Ehdottomasti! Pitkän kaavan kautta: golfataan, maalaillaan vähän pikkareita, kerätään lauseita sun kirjaan ja ehkä joltain lähtee tällä kertaa hiukset taas, kuten viime kesänä vastaavaan aikaan? Muut ruuminosat saavat mieluiten pysyä paikallaan..

 
At 1:26 AM, Blogger Maija&Heli said...

Mä haluan takasin 90-luvulle ja yrittää päästä kattoon leffaa, joka on ainakin mun ikäisiltä kielletty.
Mä haluan takasin siihen päivään, kun veli pörrötti mun hiukset ja sen sillonen tyttökaveri avas hieman mun kaulusta, et mä näyttäsin ees vähän 13-vuotiaalta.

 
At 8:20 AM, Blogger anttihakli said...

... tanssia ja laulaa vanhaa-mustaa-michael-jacksonia, juoda punaviiniä kanssanne Tervasaaressa. Olen valmiina, odotan kutsua ja järjestän päättämällenne päivälle lomaa. Kesää, kesää, leidit.

 

Post a Comment

<< Home