Heart of Glass

Ajettiin hillitöntä vauhtia pimeää tietä pitkin. Keltavästäräkki käveli mustan oksan päästä päähän.

Monday, July 17, 2006

"Ekaksi mä teen.."

Onko silloin valmis palaamaan kotiin ja arkeen, kun huomaamatta alkaa surffailla yliopiston sivuilla etsien metodikurssin ja saksan tuntien aikatauluja? Tai romantisoi mielessään baari-iltaa Uudenmaankadulla? Päivä Suomenlinnassa on jo pitkään tuntunut taivaalliselta. Onneksi ennen metodeita, tenttejä ja seminaareja on kesää vielä jäljellä.

Iltaisin olen kahden vaiheilla, en halua ummistaa silmiäni, koska jokainen unessa vietetty hetki on pois Hampurin sykkeestä, mutta samalla perhosia lentää jo vatsassa kotiinpaluun takia.

Pienenä Kertun kanssa aloitimme kotiinpaluun suunnittelun puolentoista viikon kohdalla kolmen viikon kesälomamatkalla. Mitä mä teen ekaksi, kenelle mä soitan tokaksi ja kuka on kotona, kuka mökillä?

Kotiinpaluun ajatteluun liittyy usein myös elämänmuutoksen tai ainakin elämäntavan parannuksen suunnitteleminen. Tottakai olen tälläkin kertaa päättänyt aloittaa joogan, tavata viime vuotta enemmän kavereita ja ottaa elämän vähän aikaisempaa rauhallisemmin...

Onnea vielä rakkaat opiskelupaikan lunastaneet murut! Kohta nähdään;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home